نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3252
-
الف
+

«فریبا متخصص» از جدیدترین سریال های خود گفت

«فریبا متخصص» بازیگر سینما و تلویزیون از جدیدترین نقش آفرینی هایش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا متخصص» بازیگر سینما و تلویزیون  که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون بازی وی را در سریال «علاءالدین» شاهد هستند، در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت های خود سخن گفت.

«فریبا متخصص» با اشاره به نقش آفرینی اش در سریال «شرم» گفت: من در کنار «ابوالفضل پورعرب»، «اردلان شجاع‌کاوه» و «فاطمه گودرزی» در این سریال ایفای نقش کردم که چند سکانسی از کارم باقی مانده است.

بانو متخصص درباره سریال دیگرش به نام «برف می‌بارد» به تسنیم گفت: من در این سریال کرکتر آهو، مادر «پوریا شکیبایی» پسر مرحوم خسرو شکیبایی را بازی می کنم و بازیگرانی همچون «فرهاد آییش»، «مائده طهماسبی»، «امید روحانی» و... من را در این اثر تلویزیونی همراهی می کنند.

وی ادامه داد: «برف می‌بارد» سریال سه فصلی است که در دهه‌های 60 ، 70 و 90 روایت می‌شود و با گذشت 8 ماه از زمان پیش تولید، مدتی است وارد مرحله تولید شده است.

«فریبا متخصص» همچنین در این مصاحبه از نقش آفرینی خود در سریال تاریخی تحت نام «گیلدخت» اشاره کرد.

وی در پایان درباره مادرانه‌هایی که تاکنون ایفا کرده، خاطرنشان کرد: همه می‌گویند به شما مادر مهربان می‌آید؛ به نظر من همه مادرند هم مادری که در «تولدی دیگر» دیدیم و هم مادری که در «زمانه» می‌بینیم. نمی‌توان همه مادرها و آدم‌ها را به یک شکل بازی کرد. به همین خاطر همیشه تفاوت را در میان کرکتر حفظ می‌کنم و سعی‌ام در این تفاوتِ در شخصیت‌پردازی است.

گفتنی است که سریال های «زمانه»، «تولدی دیگر»، «زخم» و «در چشم باد» با بازی بانو متخصص پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است و اکنون سریال «علاءالدین» هر روز ساعت 4 به وقت تهران و کابل و ساعت 4:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «علاءالدین» 

دانلود سریال «زمانه»

دانلود سریال «زخم»

دانلود سریال «تولدی دیکر» 

دانلود سریال «در چشم باد» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر